Overclock AR mapped Portals to hack items fast
2023-06-01
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Agents,
The NIA is excited to announce a new development in XM construct extraction: Overclock. This innovative technology uses Agents’ high-quality Portal Scans to AR mapped Portals, which then enables Agents to collect the output of up to four Portal hacks in a single action. Reality Calibration calibrates our known reality with an alternate reality on the other side of the Portal Network, making it possible to Overclock and maximize item hacks in less than 60 seconds..
The Scanner has been upgraded to enable Reality Calibration on Portals that have sufficient high-quality Portal Scans. Thanks to the Community Scans performed by Agents over the years, hundreds of thousands of Portals are enabled to Overclock, and this coverage will increase as Agents continue to submit new Portal Scans over time.
Starting with Scanner version 2.117, AR mapped Portals will be marked with a gold octahedron. When Agents walk within 20m range of a mapped Portal, a Tesseract appears to indicate Overclock is available. Tapping Overclock allows Agents to access Shaper Glyphs in their four-dimensional geometry, and translate them back into two dimensions for the Scanner via our Command Channel interface. To successfully run Reality Calibration, Agents on supported devices must enable Niantic Lightship AR and download any required updates. This can be done by launching the Scanner, navigating to the "Settings" page, checking the “Enable Niantic Lightship AR” checkbox and following the instructions.
Overclock screenshots
Successfully completing Reality Calibration and the full Overclock Glyph sequence will return the equivalent of up to four Glyph hacks. If there are only two hacks remaining before the Portal burns out, then Overclock will return the equivalent of two Glyph hacks. This will yield a proportional number of items and AP. For example, if an Agent installs a Common Multi-hack on an AR mapped Portal to increase burnout insulation to eight total hacks, then any Agent can run Overclock on this Portal twice, with each Overclock yielding the equivalent of 4 Glyph hacks and AP.
If Agents are unable to create a strong Reality Calibration connection to the mapped Portal, then the Agent can still use Overclock to practice 4D Shaper Glyphs, but the maximum hack output will be the equivalent of one Glyph hack.
A Portal's ability to run Overclock may change over time as Portal Scans are collected. New mapped Portals will be added daily. For questions related to Portal Scanning, please refer to this Support article
Overclock may be activated or deactivated on some Portals without prior warning, due to unforeseeable XM fluctuations or Anomalies.
오버클럭 AR이 포털을 매핑하여 항목을 빠르게 해킹합니다
2023-06-01
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에이전트,
NIA는 XM 구조 추출의 새로운 발전을 발표하게 되어 기쁩니다: 오버클럭. 이 혁신적인 기술은 AR 매핑된 포털에 대한 에이전트의 고품질 포털 스캔을 사용하여 에이전트가 한 번의 작업으로 최대 4개의 포털 해킹 출력을 수집할 수 있도록 합니다. Reality Calibration은 포털 네트워크의 다른 쪽에 있는 대체 현실을 사용하여 알려진 현실을 보정하여 60초 이내에 오버클럭하고 아이템 해킹을 최대화할 수 있습니다..
고품질 포털 검색이 충분한 포털에서 현실 보정을 사용하도록 스캐너가 업그레이드되었습니다. 수년간 에이전트가 수행한 커뮤니티 검색 덕분에 수십만 개의 포털에서 오버클럭을 사용할 수 있으며, 에이전트가 시간이 지남에 따라 새로운 포털 검색을 계속 제출함에 따라 이러한 적용 범위가 증가할 것입니다.
스캐너 버전 2.117부터는 AR 매핑 포털이 금색 팔면체로 표시됩니다. 에이전트가 매핑된 포털의 20m 범위 내에서 걸을 때 오버클럭을 사용할 수 있음을 나타내는 Tesseract가 나타납니다. 오버클럭을 누르면 에이전트가 4차원 형상의 Shaper Gliphs에 액세스하고 명령 채널 인터페이스를 통해 스캐너용으로 다시 2차원으로 변환할 수 있습니다. Reality Calibration을 성공적으로 실행하려면 지원되는 장치의 에이전트가 Niantic Lightship AR을 활성화하고 필요한 업데이트를 다운로드해야 합니다. 이 작업은 스캐너를 시작하고 "설정" 페이지로 이동한 다음 "나이언틱 라이트십 AR 활성화" 확인란을 선택하고 지시에 따라 수행할 수 있습니다.
오버클럭 스크린샷
Reality Calibration(현실 보정)을 성공적으로 완료하고 전체 Overclock Glyph 시퀀스를 수행하면 최대 4개의 Glyph Hack에 해당하는 값이 반환됩니다. 포털이 꺼지기 전에 해킹이 두 개만 남아 있으면 오버클락이 글리프 해킹 두 개와 동등한 것을 반환합니다. 이것은 비례적인 수의 항목과 AP를 산출할 것입니다. 예를 들어 에이전트가 AR 매핑 포털에 공통 다중 해킹을 설치하여 번아웃 절연을 총 8개의 해킹으로 높이면 모든 에이전트가 이 포털에서 오버클럭을 두 번 실행할 수 있으며 각 오버클럭은 4개의 Glyphack과 AP에 해당합니다.
에이전트가 매핑된 포털에 강력한 Reality Calibration 연결을 만들 수 없는 경우 에이전트는 오버클럭을 사용하여 4D Shaper Glyphs를 연습할 수 있지만 최대 해킹 출력은 하나의 Glyph 해킹과 같습니다.
포털 검색이 수집됨에 따라 오버클럭을 실행하는 포털의 기능은 시간이 지남에 따라 변경될 수 있습니다. 매핑된 새 포털이 매일 추가됩니다. 포털 검색과 관련된 질문은 이 지원 문서를 참조하십시오
예측할 수 없는 XM 변동 또는 이상 현상으로 인해 일부 포털에서 오버클럭이 사전 경고 없이 활성화되거나 비활성화될 수 있습니다.
Q & A
Q: Are AR mapped Portals marked differently on Intel Map?
A: Not currently. The NIA is investigating ways to display mapped Portals in the future.
Q: Is there a cooldown period between consecutive Overclock actions, or between a Portal Hack and an Overclock?
A: Yes. Successfully running Reality Calibration and completing Overclock is the equivalent of four Glyph hacks, and normal cooldown applies after Overclock completes. Currently, the cooldown period is 180 seconds on friendly Portals and 300 seconds otherwise.
Q: Would an Overclock action fulfil an Ingress Mission requirement for Portal Hack?
A: Yes
Q: Can I use a Heat Sink to reset my Portal Burnout status after running Overclock?
A: Yes.
Q: Will the effects of Portal Fracker and Battle Beacon boost hack output of Overclock?
A: Yes.
Q: Frackers double hack output for up to 150 hacks. Does an Overclock count as one Hack or multiple Hacks?
A: Successfully running Reality Calibration and completing Overclock is the equivalent to four Glyph hacks.
Q: Will the effects of Portal Mods such as ITO EN Transmuters affect output of an Overclock?
A: Yes.
Q: I usually get only one copy of Media from Portal Hack. Will I get multiple copies of the same Media if I do an Overclock instead?
A: No.
Q: How will the Daily Bonus Hack affect output of an Overclock?
A: If Agents runOverclock on their first hack of the day, the daily hack bonus of 2X or 3X will apply to the equivalent of one Glyph hack, so partial boosted output, out of the up to four Glyph hack equivalent rewards from a successful Reality Calibration and Overclock sequence. The hack output will not be 8X or 12X items of one Glyph hack.
Q: Only a weak Reality Calibration connection is ever possible on a particular mapped Portal. How can I report this?
A: Telemetry is collected when running Reality Calibration so there is no need to manually report your findings; however, submitting more high-quality Portal Scans can help repair a mapped Portal connection strength.
Q: Will there be new Resource Gathering metrics and medals related to Overclock?
A: Not presently.
Q: Will a Portal be mapped immediately after Agents upload a Portal Scan? How long will it take?
A: Portal Scans are anonymized and indexed daily, but reconstructing an AR map takes more than just time. Multiple high-quality Portal Scans taken at different times of day, different lighting conditions, and with different devices will quicken the process. Additionally, it’s important to note that fresh Portal Scans help to ensure our AR mapping of the Portal Network stays current and improves Reality Calibration connection strength.
질의응답
Q: AR 지도 포털은 인텔 지도에서 다르게 표시됩니까?
A: 현재는 아닙니다. NIA는 향후 매핑된 포털을 표시하는 방법을 조사하고 있습니다.
Q: 연속적인 오버클럭 동작 사이에 또는 포털 해킹과 오버클럭 사이에 냉각 기간이 있습니까?
A: 예. Reality Calibration을 성공적으로 실행하고 Overclock을 완료하는 것은 4개의 Glyphack에 해당하며 Overclock이 완료된 후 정상적인 냉각이 적용됩니다. 현재 냉각 시간은 우호적인 포털에서 180초, 그렇지 않으면 300초입니다.
Q: 오버클럭 작업이 포털 해킹에 대한 수신 미션 요구 사항을 충족합니까?
A: 네
Q: 오버클럭을 실행한 후 히트 싱크를 사용하여 포털 번아웃 상태를 재설정할 수 있습니까?
A: 네.
Q: 포털 프래커와 배틀 비컨의 효과가 오버클럭의 해킹 출력을 높일 수 있을까요?
A: 네.
Q: 프래커는 최대 150개의 해킹을 위한 이중 해킹 출력을 제공합니다. 오버클럭은 하나의 해킹으로 계산됩니까, 아니면 여러 개의 해킹으로 계산됩니까?
A: Reality Calibration을 성공적으로 실행하고 Overclock을 완료하는 것은 4개의 Glyphack에 해당합니다.
Q: ITO EN Transmuters와 같은 포털 모드의 영향이 오버클럭 출력에 영향을 미칩니까?
A: 네.
Q: 저는 보통 Portal Hack에서 미디어를 한 부만 받습니다. 오버클럭을 대신 수행하면 동일한 미디어의 복사본을 여러 개 받을 수 있습니까?
A: 아니요.
Q: Daily Bonus Hack은 오버클럭 출력에 어떤 영향을 미칩니까?
A: 에이전트가 그날 첫 번째 해킹에서 오버클럭을 실행하면 성공적인 리얼리티 보정 및 오버클럭 시퀀스에서 최대 4개의 글리프 해킹에 해당하는 보상 중에서 일일 2배 또는 3배의 글리프 해킹 보너스가 부분적으로 증가된 출력에 적용됩니다. 해킹 출력은 하나의 글리프 해킹의 8배 또는 12배 항목이 아닙니다.
Q: 매핑된 특정 포털에서는 약한 Reality Calibration 연결만 가능합니다. 이걸 어떻게 신고해야 합니까?
A: 원격 측정은 Reality Calibration을 실행할 때 수집되므로 수동으로 결과를 보고할 필요가 없습니다. 그러나 보다 고품질의 Portal Scan을 제출하면 매핑된 Portal 연결 강도를 복구하는 데 도움이 될 수 있습니다.
Q: 오버클럭과 관련된 새로운 자원 수집 지표와 메달이 있습니까?
A: 지금은 아닙니다.
Q: 에이전트가 포털 검색을 업로드한 후 포털이 즉시 매핑됩니까? 얼마나 걸릴까요?
A: 포털 검색은 매일 익명화되고 색인화되지만 AR 지도를 재구성하는 데는 시간 이상이 걸립니다. 하루 중 다른 시간, 다른 조명 조건 및 다른 장치에서 여러 차례 고품질 포털 스캔을 수행하면 프로세스가 가속화됩니다. 또한 새로운 포털 스캔은 포털 네트워크의 AR 매핑을 최신 상태로 유지하고 Reality Calibration 연결 강도를 향상시키는 데 도움이 됩니다.
출처: 인그레스
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